dilluns, 16 de maig del 2011

El nostre compromís amb l'aigua

Les exposicions que hem tingut a l'escola aquestes dues setmanes ens han servit per reflexionar sobre la necessitat d'estalviar l'aigua que consumim a casa i també de preservar el mar de la contaminació. És per això que demanem a totes les famílies que us impliqueu en la preservació d'un bé tan preuat com és l'aigua i que ens digueu quin és el vostre compromís per consumir-ne menys i/o mantenir-la lliure de contaminants.


DEIXEU EL VOSTRE COMENTARI!!!!

41 comentaris:

  1. Em dutxo en lloc de banyar-me

    ResponElimina
  2. Víctor Queralt Espin17 de maig del 2011, a les 3:31

    Tanco l'aixeta quan em rento les dents.

    ResponElimina
  3. El meu compromis és:dutxar-me i no banyarse

    ResponElimina
  4. No faig servir bater com a paperera

    ResponElimina
  5. alejandro garcia soret17 de maig del 2011, a les 3:32

    Es millor dutxarnos que bañarnos

    ResponElimina
  6. Paula Benet Caballero17 de maig del 2011, a les 3:32

    El meu compromis és:Ens dutxem en lloc de banyarnos.

    ResponElimina
  7. alba muñoz córcoles17 de maig del 2011, a les 3:33

    el meu compromis es que:
    a casa meva reutilitzo l'aigua
    rentant els plats i el cotxe a mà.

    ResponElimina
  8. El meu compromis es que no regar el cotxe amb la manega

    ResponElimina
  9. el meu compromis és que:
    mentres l'aigua de la dutxa no surt calenta posem una galleda per aprofitar l'aigua freda

    ResponElimina
  10. el meu compromis es:
    no obrir l'aixeta quan ens rentem les dents

    ResponElimina
  11. NO EM BAÑO EM DUXO

    ResponElimina
  12. el meu compromis es:quan ens ensabonem les mans apagem l'aixeta.

    ResponElimina
  13. el meu compromis enves de rentar el cotxe amb manguera rentar-lo amb una esponja.

    ResponElimina
  14. Mentres em rento les tanco l'aixeta

    ResponElimina
  15. Jo rego les plantes amb una regadora,no amb la manega.

    ResponElimina
  16. El meu compromis es que a casa meva reutilitzem
    l'aigua per quan ens dutxem i surt l'aigua
    fresqueta jo omplo la gallerda fins quan es
    fiqui calenta i aquella aigua que esta freda la
    reutilitzo per alguna cosa

    ResponElimina
  17. Jo em dutxo i no em banyo

    ResponElimina
  18. el meu compromis es dutxar en lloc de banyar-se.

    ResponElimina
  19. Jo mentres que em rento les dents tanco l'aixeta.

    ResponElimina
  20. em dutxo en ves de banyarme

    ResponElimina
  21. NO MALGASTAR L'AIGUA
    NO NETEJAR EL COTXE AMB LA MANEGA

    ResponElimina
  22. El meu compromis és no regar el cotxe amb la manega

    ResponElimina
  23. el meu compromis es:
    tancar l'aixeta quan m'ensabono.

    ResponElimina
  24. Marina Restoy Ripalda17 de maig del 2011, a les 3:37

    rega les plantes i no tiris l'aigua a la pica.
    Quan et dutxes o et rentes les dents tanca l'aixeta.

    ResponElimina
  25. No cal malgastar l'aigua,cal fe un bon us

    ResponElimina
  26. Fernando Guindulain Ayala17 de maig del 2011, a les 3:38

    Ducharnos en bé de bañarnos.

    ResponElimina
  27. EM DUXO I NO EM BAÑO

    ResponElimina
  28. L'aigua es el element de la terra amb l'aigua es per dutxar-nos i pels animals.

    ResponElimina
  29. El meu comentari és:Quan plou deixo les flors a la finestra per que ja es regen.

    ResponElimina
  30. Mai tiro bruticia al vater

    ResponElimina
  31. Jo mentres que em rento les dents tamco l'aixeta.

    ResponElimina
  32. Quan plou deixo les flors a la finestra per que ja es reguen.

    ResponElimina
  33. Només omplo el got amb l'aigua que beuré.
    Quant em respatllo les dents tanco l'aixeta

    ResponElimina
  34. no deixare la aixeta oberta,mentres em rento les dents.

    ResponElimina
  35. el meu compomis es dutxarse i no bañarse.

    ResponElimina
  36. triar la brossa en els contenidors adients i nomes fer servir l'aigua justa.

    ResponElimina
  37. OMPLIR LA RENTADORA DE ROBA PER APROFITAR CADA RENTADA

    ResponElimina
  38. no utilitzu el water com a paperera

    ResponElimina
  39. Mentres em rento les dents tanco l' aixeta

    ResponElimina
  40. No cal mal gastar l'aigua,cal fer un bon us.

    ResponElimina